vrijdag 22 oktober 2010

The road to Puno

Na een dag of 5 in Cuzco is het tijd om voort te gaan, want binnen enkele dagen landt Hugo in La Paz, dus ik heb nog wat weg af te leggen. Ik neem afscheid van Koen en trek voort naar Puno. Puno ligt aan het Titicacameer en is een ideale stop op weg naar Bolivia. Tussen Puno en Cuzco zijn er nog vele interessante dorpjes en ruïnes en het lijkt me leuker die te bezoeken in plaats van een lange saaie busrit. Daarom neem ik een toeristische bus met gids, en het is het waard om het op deze manier te doen want het is een pracht van een rit. Kijk maar even naar deze plaatjes (de speciale gelige kleur van sommige landsfoto's is niet te wijten aan het gebruik van een filter of dergelijke, maar enkel aan de truc van het busraam. Ik vond dat die kleur de foto's enkel nog mooier maakte):

San Pedro kerk (Sixtijnse kapel van de Andes)



Raqchi








Llamas




Scenery along the road






Pas bij La Raya (4335m)








En nu tijd voor Belgische muziek waarvan de titel deze baan beschrijft:

1 opmerking: