maandag 8 maart 2010

The Bicycle Diaries

Nieuw-Zeeland rondrijden op 6 maanden. Dat is een 7000km volgens een eerste schatting. Als ik twee maand werk heb ik natuurlijk maat vier maanden om te fietsen, maar dat zou voldoende moeten zijn. Ik vermoed dat ik zo een 120km per dag zou moeten kunnen afleggen. Dit is evenwel moeilijk in te schatten want veel mensen waarschuwen me voor het heuvel- en bergachtige landschap en de soms heel sterke winden. We zullen wel zien hoe het loopt, vooral niet forceren is de boodschap, want dan kan het wel eens rap gedaan zijn. Dinsdag 2 maart beginnen we aan de tocht, en dit is de outfit en de fiets:



Kan er een meer toepasselijk nummer zijn dan dit?


Morgen volgt er een grote update over de eerste week Bicycle Diaries!!

4 opmerkingen:

  1. Succes met je fietstocht en vergeet niet: Briek Schotte rijdt steeds met je mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je fietstocht en vergeet niet: Briek Schotte rijdt steeds met je mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ge begint stillkesaan op zakskesman te trekken ;-))

    Veel succes en goede moed!

    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen